Ennyi pénzt adott vissza a Moneyback két hónap alatt
Ennyi pénzt adott vissza a Moneyback két hónap alatt
Györgyön keresztül 135 ezer ügyfél kapott vissza pénzt két hónap alatt. Azaz a magyar Erste George-ot használó számlatulajdonosainak a Moneyback program 54 milliót forintot írtak jóvá.
Két hónap telt el a május elejei indulás óta, és már 135 ezren próbálták ki az Erste Bank pénzvisszatérítési kedvezményprogramját. A Moneyback funkcióval eddig a pénzintézet 20 ezer ügyfele 40 ezer vásárlása után összesen 54 millió forintot kapott vissza – vagyis könnyen megspórolhatták a havi számlavezetési díjuk többszörösét is. Az Erste digitális platformját, George-ot rendszeresen használó ügyfelek közül már minden negyedik kipróbálta a Moneybacket.
Az első időszakban mintegy 30 partnercég ajánlata volt elérhető a rendszerben, köztük olyan nevekkel, mint a Spar, a Booking.com, az Aliexpress, a Douglas, a Líra csoport vagy a Samsung. Azóta számos más kereskedő és szolgáltató társaság kedvezményeivel bővült a kínálat.
Mi a Moneyback lényege?
A program lényege, hogy az ügyfelek a számukra releváns kereskedőktől vásárlásaik után automatikusan kapnak pénzvisszatérítést, kuponok, kedvezménykódok, hűségkártyák használata nélkül. Ehhez nem kell mást tenni, mint aktiválni a nekik tetsző ajánlatot. A pénzvisszatérítés mértékét mindig az adott partnercég határozza meg, de a kedvezmény akár a vásárlás értékének 10 százalékát is elérheti.
A Moneyback ingyenes, a programban az Erste Bank által kibocsátott lakossági forint számlához tartozó élő bankkártya és hitelkártya (fő- és társkártyák egyaránt) részt vehet. A hitelkártyák esetében a pénzvisszatérítés a kártyákhoz kapcsolódó egyéb pénzvisszatérítésen vagy hűségpontokon felül jár. A kedvezményt a fizikai és online vásárlások után is jóváírja a bank.
A Moneyback szolgáltatást elég egyszer aktiválni, az ajánlatokat azonban érdemes rendszeresen nézegetni, mivel azok bizonyos időközönként frissülni fognak. Az aktuális kínálatot a George Appban lehet átnézni.
A Moneyback specialitása, hogy a kedvezmények személyre szabottak, és az egyes ügyfelek vásárlási szokásaihoz igazodnak. Ez azt jelenti, hogy az ajánlatok tartalma és időtartama ügyfelenként eltérő lehet. Az aktuális kedvezményt mindenki a saját költései alapján kapja meg, ami függ a vásárlások típusától és gyakoriságától is.