A legtöbbször élelmiszerre, a legtöbbet szállásra adott vissza a Moneyback
A legtöbbször élelmiszerre, a legtöbbet szállásra adott vissza a Moneyback
A legtöbbször élelmiszervásárlásokból, a legtöbbet pedig utazások szállásköltségére adott vissza az Erste májusban indult Moneyback szolgáltatása. Volt olyan ügyfél, aki egy vásárlásra 6500 forint jóváíráshoz jutott.
Az Erste internetes és mobilbanki felületén, a George-on elérhető funkciók és szolgáltatások között hamar az egyik legnépszerűbb lett a Moneyback. A pénzvisszatérítési kedvezményprogramot a májusi indulás óta eltelt hónapokban már 150 ezren próbálták ki. A Moneyback funkcióval eddig 25 ezer ügyfele összesen 64 millió forintot kapott vissza vásárlásai után. A legtöbben az élelmiszer-vásárlásaik után igényelnek vissza pénzt, a Sparban elköltött összegek nyomán az érintett ügyfelek 75 százaléka kapott visszatérítést. A legnagyobb összeget viszont átlagosan azok spórolják meg a költéseiken, akik a funkciót a szállásfoglalások esetén is érvényesítik. Itt az egy tranzakcióra jutó átlagos visszatérítés összege eléri a 6500 forintot is. Népszerű még az AliExpress és a Líra is a visszatérítési szolgáltatásban.
Így működik a Moneyback
A Moneyback rendszerben az ügyfelek a nekik érdekes kereskedőknél végrehajtott kártyás vásárlásaik után automatikusan kapnak pénzvisszatérítést, kuponok, kedvezménykódok, hűségkártyák használata nélkül. Ehhez csak aktiválni a nekik tetsző ajánlatot. A pénzvisszatérítés nagyságát az adott partnercég határozza meg, az akár a vásárlás értékének 10 százalékát is elérheti.
A Moneyback ingyenes, abban az Erste által kibocsátott lakossági forint számlához tartozó élő bankkártya és hitelkártya (fő- és társkártyák egyaránt) részt vehet. A hitelkártyáknál a pénzvisszatérítés a kártyákhoz kapcsolódó egyéb pénzvisszatérítésen, hűségpontokon felül jár. A kedvezményt a bolti és online vásárlások után is jóváírják. A Moneybacket elég egyszer aktiválni, de az ajánlatokat érdemes rendszeresen átnézni, mert azok frissülnek, és bővülhet a kereskedők köre is.
A Moneyback egyedisége, hogy a kedvezmények az ügyfelek vásárlási szokásaihoz igazodnak. Ez azt jelenti, hogy az ajánlatok tartalma és ideje ügyfelenként eltérő lehet. Az aktuális kedvezményt mindenki a saját költései alapján kapja meg, ami függ a vásárlások típusától és gyakoriságától is.
George már részletfizetést is kínál az EasyPayjel vásárláskor
A George-on nemrégiben elérhetővé vált a pár kattintással igényelhető részletfizetéses vásárlás, az Erste EasyPay. A hitelkártyával vagy folyószámlahitellel rendelkező ügyfelek így egyenlő részletekben fizethetik vissza vásárlásaikat a hitelkeretük terhére. Emellett elindult a Wizz Air kedvezmény-csomagmódosítás, és a deviza átvezetés indítása saját számlák között, már a mobilbanki alkalmazásban is elérhető Mira, Erste Bank digitális asszisztense, valamint az ügyfelek a George Appon is kezelhetik a csoportos beszedéseket.
Mindezeken túl, még az idén elérhetővé válik többek között a mobilos/webes biztosításigénylés, a szelfis ügyfélazonosítás, a George-ból indított azonosított ügyfélszolgálati hívás – így az ügyfélnek már nem kell újra azonosítania magát a call centerben.